زندگي
 
دختر آسموني
شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : ريحون

شايد بگوييد:زندگي من دقيقا مطابق با توقع هايم نيست

اگر در همين زمان زندگي از شما بپرسد :نو براي من چه كرده اي؟چه پاسخ مي دهيد؟آرزوي كوتاه كردن راه,به شما سرعت نمي بخشد:بايد ميان سخت گيري و رحمت ,ميان انضباط وسهل انگاري توارن بر قرار كرد.بدون تلاش ,هيچ چيز رخ نمي دهد.حتا معجزه.براي آنكه معجزه اي رخ دهد ايمان لازم است.براي ايمان داشتن بايد حصار پيش داوري ها را برچيد.براي ويران كردن حصار ها شهامت لازم است.براي شهامت داشتن غلبه بر خوف لازم است.و همين طور پيش مي رود.

بگذاريد با روزگار خود از در آشتي در آييم.نبايد از ياد ببريم كه زندگي هوادار ماست.او نيز خواهان رشد است.بگذاريد ياري اش كنيم.

 

 

منبع:دومين مكتوب(پائولو كوئليو)



نظرات شما عزیزان:

mehr
ساعت21:59---24 ارديبهشت 1390
با سلام به خدمت شما وبلاگتون 20 ته.
در صورت تمایل ما رو با نام انتهای رویای الهه عزیز بلینکینو سپس امر کنین.
منتظرم.


KBB
ساعت0:08---28 فروردين 1390
مال من که رنگین کمون بود و هست و ایشالله باشه
و همچنین مال شما و بقیه


KBB
ساعت0:07---28 فروردين 1390
مال من که رنگین کمون بود و هست و ایشالله باشه
و همچنین مال شما و بقیه


KBB
ساعت0:07---28 فروردين 1390
مال من که رنگین کمون بود و هست و ایشالله باشه
و همچنین مال شما و بقیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان