توهم.......
 
دختر آسموني
چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 9:51 ::  نويسنده : ريحون

هيچوقت زندگي اونطوري كه ما فكر ميكنيم پيش نميره.به نظرم بهترين اسم براي اين چيزا همون توهم باشه.پس بيايد اين توهماتمون و فراموش كنيم و توي دنياي واقعي و با حقايق زندگي كنيم.

 



نظرات شما عزیزان:

kbb
ساعت12:46---28 ارديبهشت 1390
ولی خداییش قبول کن زندگی بدون توهم هم حال نمیده

پاسخ:توهم و رويا پردازي خوبه ولي به اندازه نبايد افراطي عمل كنيم.


kbb
ساعت12:46---28 ارديبهشت 1390
ولی خداییش قبول کن زندگی بدون توهم هم حال نمیده


شاپور
ساعت20:28---27 ارديبهشت 1390
سلام .. من خيلي ممنونم كه به وبلاگ من سر زدي و نظر تو گذاشتي.اون مطلب شما در مورد دوست داشتن و عشق خيلي براي من جالب بود چون بدون تعارف كمتر كسي پيدا ميشه كه چنين ديدگاه عارفانه و زيبايي نسبت به عشق داشته باشه. من واقعا لذت بردم .. اي كاش همه اين درك رو از عشق داشتن. ولي متاسفانه اين طور نيست و خيليها فكر ميكنن كه مالك و صاحب معشوق هستند. به نظر من عاشق كسيه كه بدون هيچ دردسري براي معشوق فقط اونو دوستش داشته باشه به قول شاعر ( عاشق منم كه يار بحالم نظر نكرد) پيروز باشي .. من شما را لينك كردم در صورت امكان شما هم منو لينك كن.. ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان